Curs - pian

Toţi copiii se nasc cu inteligenţă muzicală sau capacitatea de muzică. Cea mai potrivită perioadă pentru a alimenta acest talent înnăscut este de la naştere până la 9 ani. Dacă nu este stimulată, inteligenţa muzicală se poate atrofia. Un mediu abundent în experienţe şi activităţi muzicale pe bază de joc hrănesc şi susţin inteligenţa. Participarea la muzică, de asemenea, contribuie la dezvoltarea de mişcari coordonate, dezvoltă încrederea în sine, aptitudinile sociale şi limbajul.
Prin muzică copilul ia contact cu valori şi creaţii incontenstabile ale artei universale. Ea stimulează dezvoltarea armonioasă, integrală a copiilor si le dezvoltă atenţia voluntară, le stimulează spiritul de creaţie, imaginaţia şi îi ajută să descopere lumea înconjurătoare cu ajutorul sunetelor.

Urmatorul curs:

  • CURS [De la 5 ani]:

Lu, Mi, Jo, V - incepand cu ora 14:00
Sa - incepand cu ora 09:30

Muzica şi pianul le dezvoltă memoria, capacitatea de învăţare, concentrarea, abilitatea de coordonare mână/voce, abilitatea de a organiza gândirea. Stimulează şi dezvoltă sensibilitatea, cultivează emoţii, deschide trăiri în copii. Le dezvoltă capacitatea de a aprecia şi întelege frumosul în muzică. Muzica este terapeutica, relaxează si armonizează .
Aşa cum ne ocupăm de frumuseţea exterioară a copilului nostru, ar trebui să ne gândim şi la frumuseţea interioară, să aprindem scânteia, focul în inima lor, dragostea şi respectul pentru frumos şi artă.
Urechea muzicală poate fi educată cu ajutorul mediului înconjurător, a stimulilor muzicali, iar muzica la copiii preşcolari (şi nu numai) dezvoltă sensibilitatea, memoria, capacitatea de învăţare, concentrarea, abilitatea de coordonare mână/voce, abilitatea de a organiza gândirea, etc.

E important să le putem oferi copiilor posibilitatea de a se dezvolta armonios, de a-i pune în situaţia în care să fie stimulaţi în toate felurile, de a le dezvolta toate simţurile, astfel încât ei să aibă opţiuni mai târziu, să poată alege singuri, să fie pregătiţi să aleagă.
Un om armonios este cel care are stimulate/dezvoltate ambele emisfere ale creierului într-un mod echilibrat: partea stângă a creierului (raţiune, limbaj, logica, secventa, linearitate, analiza, liste, cifre) cu partea dreaptă (ritm, spatialitate, gandire divergenta, imaginatie, visare, culori, dimensiuni, perceperea intregului).
Completarea fiselor de testare abilitati:

La încheierea fiecărei perioade de lucru se vor întocmi fişe personale de evaluare în care profesorul coordonator va scrie observaţii legate de activitatea şi evoluţia fiecărui copil în parte (aspecte legate de atenţie, cooperare, perspicacitate etc.).

Galerie FOTO - pian

Copyright © Artes 2017 | email: Contact@CursuriArtes.ro | telefon: 0721 248 259  |  Site by Fenomedia Solutions | Edit by EdwArt Studio
Continutul acestui site este protejat prin legea dreptului de autor L8/1996.  Folosirea continutului si fotografiilor din acesta fara
instiintarea respectiv aprobarea proprietarului acestui site se pedepseste conform legilor in vigoare.